Trööött

Idag är jag så trött, så trött. Sov 9,5 h i natt, men har kännt mig nyvaken och sömnig hela dagen. Jag tror det är sviterna från igår, då vi hade en liten möhippa. Det kanske tar ut sin rätt att vara igång ca 19 timmar när man gått 25 fulla veckor i sin graviditet. Hur som så har jag försökt göra minsta möjliga idag, utnyttjat söndagen som den vilodag det faktiskt ska vara.

Imorrn är det återigen jobb som gäller, ytterligare en vecka med bondgårdstema, utvecklingssamtal och veckan avslutas med friluftsdag (aj säger foglossningen).

På torsdag är det även dags för allra första föräldraträffen, det ska bli spännande att se vad det är för föräldrar där och vad vi ska prata om.

Nu återgår jag till slappandet och inväntar bigbrother (de hjärndödas favorit progam :D)

Kommentarer
Annelie

Hehe, förstår att du är trött! Det är kroniskt när man är gravid ;-) Ja, tänk att jag var ute och campade när jag var i vecka 25 :-) Ta det lugnt och ta hand om dig!

2011-05-10 @ 20:34:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0