Meltdown

I eftermiddags råkade jag ut för nåt alldeles vedervärdigt, jag kolliderade med en bil (ingen fara skedd, bara på bilen). Jag kolliderade med världens mest otrevliga människa som hotade att polisanmäla mig, hon slog till och med telefonnummret! Jag behöll mitt lugn, tack och lov, försökte vara saklig och få fram att vi hade delade åsikter om hur det gått till och att försäkringsbolagen får avgöra vem den skyldige äro. Hon skulle ha alla mina uppgifter men jag fick nätt och jämt hennes registreringsnummer. Usch, vilken människa! Förhoppningsvis reagerade hon så för att hon var i chock, men jag skulle inte bli förvånad om jag blir polisanmäld... Däremot hoppas jag att mitt försäkringsbolag strider för min rätt i det här fallet! Nu blir det upp till bevis om vi ska fortsätta med det här försäkringsbolaget eller ej :)

När jag väl satt i bilen igen och skulle köra hem så bröt jag ihop, totalt. Grät så jag började hyperventilera, hela vägen hem. Nu när det har gått några timmar så tror jag nog att det ligger lite hormoner bakom reaktionen. MEN därmed inte sagt att jag inte hade börjat gråta som ogravid.

Stackars vår fina bil fick en buckla och hennes bil fick "bara" ett trasigt extra ljus. Usch!

Kommentarer
Annelie

Men ush vad otäckt! Vilken tur att du mår bra! Jag förstår om du fick ett meltdown, med all rätt! Det hade jag också fått-både av chocken och för att kärringen var så jävla otrevlig! Hoppas att det var chocken som gjorde att hon reagerade så. Annars tycker man ju att det hör till vanligt folkvett att bli orolig för hur folk mår när det händer sånt! Många kramar!

2011-05-05 @ 21:26:18
Madde

Men herregud! Vilken tur att du mår bra. Jäkla tant att vara grinig, varför inte samtala som en vanlig människa. Det är tur att bloggen finns så jag vet vad som händer i ditt liv när vi inte hinner träffas :-) På söndag får jag sina Jenny-abstinensen i Norrköping!

2011-05-06 @ 13:07:51
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0