Meltdown del 2

Fick idag det enormt orättvisa beskedet om att jag anses vara vållande till kollisionen som inträffade för några veckor sedan. Jag mejlade dock tillbaka och bad dem förklara på vilka grunder jag anses skyldig. Jag kan säga som så här att det var INTE den utgiften som jag behövde just nu, 4375:- hade jag behövt lägga på trall, marksten och möbler till barnrummet! Beslutet är helt sjukt orättvist, jag blir jättearg och jätteledsen på samma gång! Jag skulle nästan kunna tänka mig att överklaga beslutet! Ännu argare blir jag för att det är en jävla surfitt* som får som hon vill, trots att hon inte förtjänar det. Jag blir vansinnig när jag tänker på hur fruktansvärt hon betedde sig!

Den bittra sanningen är väl tyvärr att det inte tjänar någonting till att sitta här och vara arg och ledsen, jag kommer ju få betala skiten ändå!

Kommentarer
Annelie

Ush vad tråkigt! Det är ju skitmycket pengar! Du får berätta vad som hände nästa gång vi ses. Det borde ju inte vara så svårt att bestämma vems fel det var med alla tusen trafikregler! Jag blir så nyfiken på hur tusan det gick till. Daniel och jag vill förresten boka in en grillkväll hos er snart...och övernattning :-)

2011-05-19 @ 20:52:48
Madde

Usch, så surt. Men man får vara arg och ledsen, det brukar ändå kännas lite bättre då, även om det är en skittråkig och onödig utgift.

2011-05-19 @ 21:09:45
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0