Hensvik

Sitter och letar möbler (till barnrummet) som en galning. Blev snuvad på ett kanonpaket på blocket, jag hann inte ens kontakta säljaren förrän det var sålt. Nu har jag återigen hittat ett liknande paket, som jag lyckades få. Tyvärr hade de hunnit sälja sängen, men sängar finns det gott om på blocket. Det är IKEAs möbelserie Hensvik som jag spanat in, jag tror det kommer göra sig bra i lilla rummet.



Skötbordet, vägghyllan och golvhyllan som jag reserverat på blocket, där är baksycket tapetserat med en riktigt snygg tapet. Det gör ju att möblerna får en mer personlig prägel och som tur var föll tapeten mig helt i smaken, jag tror verkligen det kommer piffa upp rummet.

När vi köpt alla dessa möbler via blocket så har vi sparat dryga 1000-lappen och det känns ju inte helt fel, dessa 1000:- kan man köpa annat roligt för :)

Kommentarer
Madde

Så sött!

2011-05-12 @ 20:31:45
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Sandra

Vi har den sängen till Maja och är supernöjda. Nu är det till och med snart dags att ta bort en sida då hon börjat visa tecken på att vilja klättra ur den. Så den kan hänga med länge.

Skötbordet har vi vänner som har ett och det är jättebra förvaring i det.

2011-05-12 @ 20:40:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0