Fredag

Idag var jag pigg och allert när jag vaknade, tänkte till och med att jag inte tyckt det varit jobbigt att gå upp på hela veckan. Men efter lunch så kändes det som att jag mer än gärna hade slutat för dagen och åkt hem. Eftermiddagen gick i 110, uträttade en del ärenden inför bröllopet imorrn och följde med den blivande bruden och rekade lokalen.

Väl hemma så blev det en liten och lååångsam promenad med sambo och vovve. Det var skönt att komma ut, men jag blir riktigt frustrerad över att inte kunna gå längre promenader och snabbare.

Nu har jag precis duschat och målat naglarna. Kläderna för morgondagen är framplockade och jag måste säga att det mesta är i sin ordning. Allt utom dikten som jag ska läsa, jag vill sååå gärna kunna den utantill, men vissa delar vägrar sätta sig!

Men det löser sig, morgondagen kommer bli helt fantastisk oavsett :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0