Dröm

I natt drömde jag att vi gjorde ett ultraljud och att det var en kille. Så hela dagen har jag tänkt att det är ett gossebarn därinne. Men tidigare i graviditeten drömde jag att det var en tjej, så jag antar att det inte betyder ett smack :) Jag är sååå nyfiken på vad det är för liten buse som gömmer sig därinne, detta till trots så har jag inte kommit mig för att boka ett extra ultraljud.

I övrigt har jag haft en "smaldag", jag trodde inte att de existerade när man var gravid, men idag vaknade jag och tyckte jag såg så smal och fin ut OCH känslan har hållt i sig hela dagen, tack och lov!

Nu blir det en chokladboll framför En unge i minuten!






Kommentarer
Madde

Vännen, du är tokfin jämt! Med eller utan bebismagen! Jag fortsätter tjata om att jag tror det är en liten pojke som gömmer sig därinne :-)

2011-05-17 @ 19:52:50
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0