Sunny day

Idag har det varit hett, hett, hett! Detta till trots har jag fått en hel del uträttat; tvättat 3 maskiner och bakat ytterligare en långpannekaka som nu ligger i frysen. Ett dopp i poolen har det också blivit, skönt att ha den.

Bjuder på ett litet bildbevis att poolen används

Imorrn byter vi dock ut den mot en dag på sjön. Det blir en premiärtur med "nya" båten, hoppas bara att vi hittar en bra plats att ligga på. Jag är ju inte helt smidig i kroppen just för tillfället, hade jag inte haft en liten släng av foglossning så hade nog det mesta gått bra. Matsäcken är redan förberedd, det är ju det viktigaste när man ska på utflykt, och klockan står på tidigt.

Imorrnkväll börjar vi (läs Mattias) gräva ur på framsidan så att vi (läs Mattias och svärfar) kan lägga marksten och få det färdigt inför bebisens ankomst. Jag vet att det kommer bli superbra! Måste börja jakten på spaljén som ska skärma av mot grannen också.

Nu är det nattnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0