Profylax

Ikväll var vi på andra profylaxträffen, det är lärorikt. Jag tror vi kommer ha nytta av det under förlossningen. Idag gick vi igenom en massa massageställningar/grepp som kan underlätta vid värkarbetet. Det känns som att jag och Mattias kommer vara ett himla bra team när det väl är dags, jag litar på honom till 100%, han kommer stötta mig på ett jättebra sätt.

I övrigt har dagen varit ganska så intetsägande, plockat här hemma och sovit middag :)

Imorrn är det dags för Morgan att besöka tandläkaren och tyvärr föll det på min lott att lämna honom. Det kommer inte bli lätt, jag kommer gråta. Lämna iväg honom till främlingar, han kommer ju inte vilja gå med dem. Så ska de söva honom, usch, han kommer vara så rädd. Sen ska jag hämta honom och då kommer han säkert vara alldeles medtagen. Mammas lilla älsklingsvovve!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0