Nattsärken

Klockan är 17.45, det är fredag och jag går fortfarande runt i min pyjamas :) Det betyder dock inte att jag har legat i soffan och slöat precis hela dagen. Nej nej, jag har putsat fönster och kokat sylt på några liter av jordgubbarna jag köpte igår. Nu återstår det bara en stor burk med jordgubbar och dessa planerar jag att äta till kvällsgottis ikväll, frukost samt kvällsgottis imorrn med :)

Nu ska jag nog hoppa ur nattsärken och i myskläderna. MMorgan ska lämnas till mamma och pappa, för imorrn blir det ÄNTLIGEN ett besök på IKEA med svärmor. Mattias den stackaren, han jobbar låååångdag imorrn.

Om jag inte är helt slut när jag kommer hem imorrn, blir det nog till att montera spjälsängen och möblera i ordning i barnrummet. För det är, efter x antal månader, äntligen färdigt! Det väntar bara på säng, matta, gardiner och lampa. Och det ska det få imorrn!



Kommentarer
Madde

Längtar tills jag får komma och kika på rummet. Såg en liten sneakpeak på Mattias blogg och det såg så fint ut med tapeten.

2011-06-18 @ 12:16:29
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0