Beach 2011

Idag blev det en tur ut till Beckers för solning. Innan avfärd började paniken krypa på, vad ska jag ha på mig? Baddräkt eller bikini? Har köpt en ny baddräkt för gravida, som jag tycker är helt okej. Min kära sambo delade dock inte denna åsikt. Han sa inte ett ord när baddräkten åkte på, när jag sen kom ner för trappen med bikini på och frågar vilket som är bäst. DÅ säger han bikinin, varpå jag frågar varför? Hans svar var ärligt och löd som följer: Baddräkten får dig att se 10 år äldre ut! Hahaha! Jag tycker det är såå kul! Till saken hör att jag inte känner mig ett dugg bekväm i något av det, så han får gärna bestämma.

Det blev inte så mycket solande ändå, det blir ju så nedrans varmt. Jag njöt i skuggan från trädkronorna. Jag blev dock varse att mitt bäcken inte klarar av att ligga platt på rygg på ett täcke. Det bara krasade, knakade och sprakade. Sidoläge går finfint. Så till nästa gång MÅSTE jag ta med mig en brassestol, men då lär väl min ischias göra sig påmind :)



Nu hopp in i duschen, imorrn vankas det jobb igen!

Kommentarer
Madde

Du får köpa dig en ordentlig solstol att ta med :-)



Jag spenderar gärna dagarna i skuggan med dig i sommar!

2011-06-07 @ 20:21:46
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Annelie

Åh, jädrans foglossning. Solstol it is! Jag röstar som Mattias för bikini :-) Du måste ju visa din fina mage nu och jag har aldrig vart mycket för baddräkt :-)!

2011-06-08 @ 12:30:30
Elin

Bikini-mammor kan vi väl visst vara? =)



Har förresten fått svar från min barnmorskan angående att äta vitamin B50 mot all svullnad i kroppen vid slutet av graviditeten. Hon sa att hon också hade hört/läst om det, men hon visste inte om det fungerade. Hur som helst så var det inget farligt för bebisen att äta B50, det är bara bra med extra vitaminer för de små liven! Så jag är försökskanin nu, tog min första tablett idag. Återkommer med hur det blir med alla mina kilon extra vätska jag har just nu i värmen! KRAM!!!

2011-06-08 @ 13:35:02
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0