Recap.

På sistone har jag:

  • målat på huset,
  • bjudit svärföräldrarna på middag,
  • spöat Mattias i minigolf och
  • blivit spöad av pappsen i minigolf,
  • blivit bjuden på mat hos svärföräldrarna,
  • ätit choklad,
  • rensat i förrådet och
  • tittat på svärfar när han lagt marksten på framsidan
  • hälsat på Ängelen och busungen
  • varit hos barnmorskan
  • läst ut min första bok för sommaren

Imorrn blir det en heldag med Madde, den börjar med frulle hos henne, sen vidare till Ikea, dagen avslutas med restaurangbesök och  bio på kvällen. Nu håller vi bara tummarna för att jag orkar mobilisera runt min kropp på Ikea. I värsta fall får jag väl lägga mig i en av sängarna där och vila :)

Kommentarer
Madde

Perfekt plats för mycket vila, massor av soffor och sängar. I värsta fall tar vi en kundvagn och kör runt dig i :-)

2011-07-27 @ 23:45:56
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Annelie

Låter underbart! Kramar

2011-07-28 @ 12:56:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0