Fixerad

På agendan idag stod ett besök hos barnmorskan, vilket resulterade i ett stycke fixerad bebis med bra hjärtljud. Och en mamma  vars blodtryck mätte 158/100(!) vid första mätningen vilket gav mig en smärre chock. Efter ytterligare en mätning så visade det ett helt annat värde, mycket lägre och mycket väl godkänt.

Eftermiddagen har jag ägnat åt vardagligt plock och pyssel här hemma; dammat av, plockat undan saker som jag planerat göra i 2 veckor, fixat gardiner till barnrummet, plockat i ordning i min walk-in-closet (klädkammare).

Kvällen har bjudit på fikastund med lillebror, mycket trevligt! Det blir inte allt för ofta som vi ses, men jag kan gissa att det kommer bli ordentlig ändring på det så fort lilla bebisen dyker upp. För en mer bebistokig kille har jag aldrig förr träffat. Eller jo, min älskade farfar och det kanske är honom han "ärvt" det ifrån :)

Nu blir det soffan, med en tallrik kräm och mjölk bara för att bebisen bönar och ber ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0