Days passing by

I torsdags hade jag en riktigt, riktigt bra dag. Jag spenderade precis hela dagen med Madde, frukost, ikeabesök undanstökat på under timmen, shopping på Marieberg inkl. fika, fotvård i hemmet, restaurangbesök och bio.

Följande väska fick följa med hem från shoppingen. Det är den blivande "skötväskan", den passar perfekt på vagnen.


Igår kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde, toksvårt att framkalla minnesbilder. Jag vill minnas att jag rensade ogräs, klippte rosbuskarna och läste bok. Kvällen avslutades i soffan framför en bra film, med ostbågar i skålen och cola i glaset.

Lilla vovven letar allt som oftast upp de mest märkliga platserna att ligga på. Igårkväll ville han ligga bakom mig, men fick inte plats. Då hittade han den nästbästa platsen: rumpan på min skuldra och överkroppen på soffryggen.


Kommentarer
Madde

Sv: Nej du, det blev ingen strand. Vi sov länge och sen så bara gled dagen förbi... :-) Sånt som händer.

2011-08-02 @ 20:50:40
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0