Bebisbaka

Idag har jag spenderat några timmar i köket, jag har bakat MASSOR med bullar. Detta inför bebisens ankomst, då jag inbillar mig att det kommer gå åt en hel del fika.

I frysen finns för närvarande
  • 80 bullar,
  • mockarutor,
  • falsk toscakaka och
  • äpplerutor.
Det kommer nog bli någon mer långpannekaka bakad, då det är så himla smidigt och blir en del bitar. Sen ska jag nog göra lite småkakor också, typ hallonrutor och kolasnitt. Därefter ger jag mig på att baka matbröd, det är ju alltid gott :)

Sen tycker sambon att det vore bra om vi gjorde ett stort lass med pannbiffar, så att vi har. Och ett gäng matlådor. Så vi har till den tiden då vi kanske inte prioriterar matlagning, utan bebisgos!

Kommentarer
Sandra

Vilken energi du har! Jag är imponerad!

2011-07-03 @ 19:48:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0