Lider mot sitt slut

År 2011 lider mot sitt slut och jag känner mig helt klar med året och ser fram emot 2012.

I år har jag:

  • varit gravid,
  • jobbat,
  • slutat jobba,
  • haft lååångt sommarlov,
  • frossat i jordgubbar,
  • fött fram en helt fantastisk son,
  • blivit mamma,
  • beundrat och förundrats över hur snabbt Nils utvecklas
  • börjat umgås med helt underbara mammor - det är så kul med nya bekantskaper.

 

Under 2012 ska jag inleda året med bebisgos, njuta av att vara mamma till Nils, förhoppningsvis fortsätta träffa alla goa mammor, börja babysim, ev. plugga, söka jobb, planera och genomföra en möhippa, vara brudtärna på en av mina närmsta vänners bröllop, åka på hus

vagnssemester

till Gotland(?), fira Nils 1-årsdag med ett hejdundrande barnkalas :) och börja jobba.

 

 

Nils i magen

 

Nils ett par dagar gammal

 

image description

Nils 4 ½ månad

 

 


Kommentarer
Anonym

2011-12-31 @ 00:39:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0