Friday

  1. Vaknar upp förkyld, kul!
  2. Nils vaknar massor med gånger varenda natt, kul!
  3. Sambon snarkar hela natten, kul!
  4. Hunden kräver att få sova under täcket och väcker mig därmed när jag äntligen somnat, kul!
  5. Snöblandat skit kommer från himlen, kul!

Förutsättningarna för att det här ska bli en toppenfredag är...många... Det blir tydligen vad man gör det till, har jag hört.

 

Den här veckan har jag börjat fundera på om inte störd sömn i fyra månader (+ ett par månader i slutet på graviditeten), börjar få tillåtelse att ta ut sin rätt och börja promenera på humöret.



Såg att jag aldrig skrev vad Nils  vägde, för den nyfikne kan jag berätta att han numera väger 6525 gr och är 66 cm lång.

Kommentarer
Madde

Stora killen! Ingen liten bebis där längre inte :-)



Hoppas din dag blev bättre än du kanske trodde när du skrev detta. I morgon bullar jag upp med lussebullar och så snicksnackar vi bort några timmar.

2011-12-16 @ 19:52:54
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0