Förkyld

Nu har Nils åkt på sin första rejäla förkylningen. Han är så snorig, så snorig. Usch, det låter så jobbigt när det bara åker fram och tillbaka. Jättearg blir han när jag torkar och försöker pilla ut snoret. Men jag tror han tycker det är skönt efteråt.

I natt var vi vakna 01.30-04, men därefter har vi sovit i omgångar fram till 09.30(!) och det var välbehövligt. Våra planer för dagen fick ställas in, vilket känns jättetråkigt för mamman. Jag hade sett fram emot att umgås med mammorna. Men men, det blir nog fler gånger.

Här sitter mamman fortfarande i pyjamas och magen hungrar efter frukost. Men Nils behov går före mammans :)


Kommentarer
Ida

Stackars Nisse;) Använd snorsug, haha, jag gör det jätteofta på Olle, han är alltid snorig! Hoppas han piggar på sig!

2011-12-08 @ 21:18:32
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0