Sover och rensar

Jag älskar att sova, jag sover 10 timmar varje natt. Inte i sträck bör tilläggas, avbryts med ett par toalettbesök, en vovve som vill komma upp i sängen och stånk och stön när det är dags att vända på sig. MEN jag lider inte så värst, jag tycker ändå att jag sover bra om nätter. Sedan är jag vaken alltifrån 2-6 timmar, innan det är dags för mig att sova middag. Jag ÄLSKAR att sova middag :) Däremot har jag kommit underfund med att jag inte kommer igång förrän jag varit vaken x-antal timmar.

Det märks även att graviditeten börjar gå mot sitt slut, för nu börjar jag verkligen rensa här hemma. Och det ska ju vara ett tydligt tecken, har jag hört. Idag har jag rensat i min jobb-bokhylla, sorterat viktiga bo-papper i deras pärmar. Jag har maskerat insidan och utsidan av badrumsdörren, målning av dess lister står på tur. Skulle gissa att taket till gästtoaletten kommer bli målat innan bebisen kommer. Det är faktiskt ganska kul/behagligt att måla, jag gillar att det blir resultat direkt. Imorrn blir det nog till att rensa i räkningslådan, hur länge ska man spara räkningar egentligen?

Nehe, nu blir det Livet på BB och en glass :)

Kommentarer
Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Va kul att jag hittade till din blogg Jenny. Snart dags att föda bebis ser/läser jag, SPÄNNANDE. Ladda med vila och massvis av kolhydrater. Vart tänkte ni föda? Jag kan varmt rekomendera Nyköping, vi åker dit när det blir dags för oss också :) bf 30/10.



Tänkte bara säga att ni har gjort ett bra barnvagsköp. Vi har nämligen också en Brio Go som vi varit supernöjda med, bästa vagnen. Vi behåller den tills nästa kommer också (om man bara vill ta med sig ett barn någon gång) och köper oss en syskonvagn, lutar åt Carena double swing, men vilken djungel det är med vagnar. Vore kul att träffas när vi fått våra små :)



Kram Anna

2011-08-03 @ 23:45:27
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Sandra

Jag tror att man ska spara räkningar 1 år, inte från 2003 ( hittade några såna vid min förra rensning för typ 1 månad sen). Fast jag kan villigt erkänna att jag slänger de flesta räkningar så fort de är betalda, kan ju gå tillbaka i internetbanken och kolla igen om man vill det.

2011-08-04 @ 21:23:39
Annelie

Åh vad skönt att sova! Jag vet vad du menar! Det är precis som att graviditeten i sig är ett sömnmedel!

2011-08-05 @ 22:46:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0