Päronträdet

 

Det här har varit min utsikt ett par timmar i eftermiddag. Jag har legat i skuggan under vårat päronträd, ätit vattenmelon och lyssnat på Christer i P3. Det var ett par riktigt sköna timmar, som jag ska stoppa i min minnesbank av sommaren 2011.

 

I övrigt har jag målat dörrfoder och dörrlisterna till badrummet och det kommer krävas några strykningar, om vi säger så. Höll på att bryta ihop när jag började och insåg att det inte täckte vid första strykningen... Inte nog med det, så stinker det verkligen målarfärg på hela övervåningen. Bläää!

 

Nu blir det Sommar med Ernst och en glass (blev aldrig någon glass igår)


Kommentarer
Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Tack så mycket :) Jag gillar att pyssla och inreda så det gör inget att arbetet aldrig tar slut, har alltid ett nytt projekt på gång, haha.



Du gör helt rätt i att slappa under päronträdet. Själv sliter man på strandgården och foglossningen är inte att leka med, har börjat få skitont och foglossningsbältet hjälper inte alltid.



Självklart blir det bökigt att ta sig fram med vagn när det är massa snö ute, men jag har testat vagnar med stora hjul också och de är minst lika kluriga att köra med. Man får tänka på att man får lite extra motion :) Som sagt så har vintern funkat helt okej för oss med vagnen.



Kramar Anna

2011-08-04 @ 21:40:50
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0