Nostalgi

Var ute i förrådet förut idag för att leta efter krukor, då hittade jag massa annat istället. Jag hittade bland annat en kartong med bebiskläder från när jag var liten. Den har jag nu gått igenom, mycket tjejigt, men lite unisex. Min lillebror har har en likadan låda med kläder från när han var bebis, så blir det en kille får jag nog gå en runda i hans kartong.

Det jag skulle komma till var att jag blev lite nostalgisk, jag minns ju (såklart) inte de där kläderna, förutom ett set som jag sett på ett fotografi. Många söta klänningar låg däri, egentligen inte något i gälla färger eller jättekonstiga modeller. Detta trots att det är från mitten av 80-talet :)

Det blir mysigt när rummet blir klart och vi har någonstans att göra av alla barnkläder och barnsaker.


Kommentarer
Annelie

Åh vad mysigt! Åh vad jag funderar på vad det är för tös eller gosse där inne!

2011-04-28 @ 09:06:14
URL: http://fimpan.bloggplatsen.se
Madde

Jag börjar mer och mer tro på att det är en liten pojk som väntar. Så jag tror du kommer få gräva i bror dins lådor :-)

2011-04-28 @ 18:54:25
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Photographs By Petra

Åååh vad roligt, jag älskar att gå igenom klädlådan (jag har en likadan) Hoppas att du hittar något som går att använda igen!



:-)

2011-04-29 @ 22:26:17
URL: http://photographsbypetra.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0