Fimpan

Igår spenderade jag precis hela dagen i Finspång, hos min älskade kusin och mitt älskade kusinbarn. Vi hade en supermysig dag, ingen stress och ingen press. Passade på att hälsa på kära kollegan som även hon flyttat till Fimpan, inget dåligt hus hon köpt. Det bjöds på fika, husprat, jobbprat och lite annat prat :)

Jag försöker njuta så mycket det bara går av att vara ledig den här veckan, men jag kan inte hjälpa att jag känner att dagarna går alldeles för fort och att jag inte hunnit med det jag velat. Detta trots att jag faktiskt har haft några riktigt bra och sköna dagar.

Nu sitter vi här, kära sambon och jag. Vi försöker ta oss i kragen och fortsätta renovera det blivande barnrummet, men det sitter låååångt inne. Vi håller på med det som är absolut tråkigast, underarbetet -I Hate It! Det är väldigt synd att pengarna inte växer på träd, för då hade jag inte tvekat att anlita någon.




Kommentarer
Annelie

Tack för du kom-var jättemysigt!

2011-04-21 @ 22:23:10
URL: http://fimpan.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0