Träning

Igår var jag och tränade vid lunch, Madde var barnvakt åt Nils. När hon knackade på dörren låg jag och sov i soffan och var så totalt osugen att bege mig till gymet. På cykeln dit var min tanke att jag skulle värma upp i 5 minuter och sen beta av mina maskiner snabbt för att cykla hem igen. Väl där så sprang jag i 20 minuter och gick 10 i raskfart. Sen körde jag igenom mina maskiner och stretchade ordentligt efteråt.

Välbehaget som infinner sig när man gjort ett bra pass är underbart! Känslan av att ha lyckats med något som kändes omöjligt för 3 veckor sen är fantastisk. Nu känner jag hopp och förväntan in för våren då jag ska komma igång och jogga utomhus. Efter ett bra pass, så längtar jag tills jag ska till gymet nästa gång. Det jobbigaste med träning är dock att det hänger så mycket på dagsformen. Det som kändes lätt igår, kan kännas svinjobbigt imorgon. 

Imorgon är det vägning igen och det ser jag inte fram emot. Jag fyllde ju år i onsdags och då frossade jag i diverse godsaker, efterföljande dagar har jag också ätit lite för mycket av det goda. Men jag är nöjd med min träningsvecka!


Kommentarer
Ida

Skitbra Jenny! Grymt gjort! Nästa vecka blir det date för oss tycker jag:)

2012-01-29 @ 11:32:55
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Therese Konstig

Skitbra! :-)



Ses imorgon!

2012-01-29 @ 19:03:15
URL: http://www.theresekonstig.se
Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Shit va duktig du är Jenny. Jag hatar att springa. Jag är mer en crosstrainer-tjej på gymmet, när det kommer till kondition alltså :) kramar

2012-01-29 @ 19:23:54
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0