Dag 1

Dagen har gått bra, jag har inte haft nåt sug. Har planerat hela veckans måltider, det är A och O för mig. Däremot har jag fått tänka om flera gånger, bl.a. När jag kommit på mig själv med att tänka: Vad ska jag äta för gott ikväll? Vad ska jag unna mig i helgen?

Det är där mycket kraft och ändrat beteende måste till, för att bryta "jag är värd att äta", "jag tänker unna mig". Jag mår inte bättre av att unna mig snarare sämre. Jag får unna mig frukt och grönt eller roliga aktiviteter.

Trotsade vädret i förmiddags och gick 45 min. i regnet. Bra jobbat! Ringde gymet och bokade instruktörstimme på onsdag, äntligen ska jag börja styrketräna igen. Ska skriva ett träningsschema för veckorna framöver, styrketräning, simning, gruppträning och promenader ska finnas med varje vecka. Olika träningsformer förhindrar förhoppningsvis att jag tröttnar.

Tack för en bra dag!


Kommentarer
Ida

Bra jobbat! Min dag har funkat hyfsat också! Inget socker, men väl där ett enormt sug nu på kvällen... Blev lite salami för att stilla suget! Och det är tillåtet hos mig;)

2012-01-02 @ 20:14:21
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0