Drömstövlarna

För ett par år sedan såg jag ett par sjukt snygga stövlar i en blogg. Började direkt letandet efter dem, men fann dem ingenstans. Härom dagen såg jag dem återigen i en annan blogg och fick tillbaka längtan efter dessa. Så jag googlade återigen efter dem och hittade dem på Heppo.se. Det fanns endast ett par kvar och de var i min storlek. Det måste ju vara ödet? Jag klickade hem dem och nu ligger de på ICA och väntar på att bli hämtade. Jag vet dock inte om jag kommer våga prova, för jag har verkligen INTE råd att köpa! Jag försöker komma på sätt att få råd, har bl.a. frågat om inte mamma och pappa kan tänka sig att ge mig en förtidig julklapp i form av ett bidrag. Sen tänkte jag kanske att Mattias ville ge mig en del av dessa i förlossningspresent ;) Nu har ju vi delad ekonomi, så det blir ju indirekt jag som ger dem till mig själv :D

Här är de iaf, ett par Timberland 14 inch Premium:




Kommentarer
Ida

Skitsnygga!!

2011-10-27 @ 13:21:01
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Annelie

Väldigt fina! Blir nyfiken på hur dyra de var egentligen :-)

2011-10-27 @ 20:01:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0